Zsákban sült halfilé párolt zöldségekkel

Pár napja főzte ezt az "Anyukám", ezúttal nem az igazi, hanem a NyammmZsófi :) Aznap szokás szerint épp ezerféle sütit sütöttem, gondoltam majd valami gyors vacsit összedobok egy 20 perc alatt. És akkor jött Anyukám ezzel a 20 perces tengeri hallal én pedig azzal a lendülettel húztam is a csizmámat és indultam a halashoz.:) Kicsit változtattam rajta,én sajnos nem kaptam medvehagymát de zsályával is nagyon tuti volt. Kösz a receptet Anyukám :))


Hozzávalók:

A halhoz:
4 szelet ( 600 gr)  friss tengeri halfilé ( nálam tőkehal)
1 csokor friss zsálya
só, bors
2-3 gerezd fokhagyma
vaj
1 citrom leve

A körethez:
30 dkg ceruzabab
30 dkg sárgarépa
balzsamecet
só, bors
vaj


Elkészítés:
1.A sütőt előmelegítjük 160 fokra. Levágunk 4 darabot sütőpapírból, ebből lesz majd a zsák, amiben a halacskák sülni fognak.
2. Kiterítjük a sütőpapírt, a közepére helyezünk 4-5 zsályalevelet majd ráfektetjük a halfilét.
3. Sózzuk. borsozzuk, ráhelyezünk 3-4 vékonyka szelet fokhagymát, megpöttyözzük pár helyen vajjal, meglocsoljuk pici citromlével és becsomagoljuk.Ugyanígy járunk el a másik 3 hallal is, majd betoljuk a sütőbe, kb. 15 percre.
4. Ezután kinyitjuk a zsákokat, felkapcsoljuk a sütőt 200 fokra és további 5 percig így sütjük a halakat.
5. Amíg sül a hal, elkészítjük a köretet. Megtisztítjuk a répát, vékonyra karikázzunk, a ceruzabab végeit levagdossuk.Kevés vajon megpároljuk őket, mikor majdnem puhák sózzuk-borsozzuk őket, meglocsoljuk pici balzsamecettel és összepirítjuk őket.



Megjegyzések

Megjegyzés küldése